Wat is de beste gratis offline muziek-app voor iPhone?

Ik ben onlangs overgestapt op een iPhone en ik ben op zoek naar een gratis muziekapp die offline werkt. Ik had een Android en gebruikte een geweldige app, maar ik weet niet wat nu het beste is voor een iPhone. Kan iemand een betrouwbare optie aanbevelen? Dank je!

Dus ik heb je! Ik ben ook niet zo lang geleden overgestapt op een iPhone. Eerlijk gezegd, de beste gratis offline muziekapp voor iPhone moet Spotify zijn. Ja, ik weet dat ze je proberen te verleiden voor die premium, maar als je met advertenties kunt omgaan, is het prima voor offline. Download gewoon je afspeellijsten wanneer je op Wi-Fi bent en je bent klaar.

Een andere optie die verrassend goed is, is Audiomack. Het is helemaal gratis, en je kunt een heleboel nummers downloaden voor offline luisteren zonder verborgen kosten. Zeker het proberen waard. Musi is ook cool voor streaming, maar het werkt niet offline.

Voor een meer ouderwetse sfeer, probeer Evermusic. Je kunt nummers downloaden en zelfs je muziek importeren van cloudopslag. Het is bijna alsof je je eigen kleine muziekbibliotheek op je telefoon hebt zonder dat het veel ruimte inneemt.

Maar als je heel kieskeurig bent, laat VLC Media Player je muziek overzetten van je computer en offline afspelen zonder gedoe. Het is niet alleen voor video’s, weet je.

Kortom: Spotify en Audiomack zijn waarschijnlijk je beste opties voor gratis offline muziek op een iPhone, met Evermusic en VLC erachteraan.

Hé, ik heb hier iets toe te voegen! Dus, Spotify is redelijk goed voor offline als je de advertenties kunt verdragen, maar echt, Audiomack is eigenlijk betrouwbaarder met zijn volledig gratis functie. Maar laat mij er nog een in de mix gooien waar je misschien nog niet van hebt gehoord: ‘TIDAL.’

Ja, TIDAL heeft die topkwaliteit geluid en ze bieden een gratis niveau met advertenties; je kunt wat nummers offline downloaden zonder geld uit te geven. Het is een beetje ondergewaardeerd, misschien onderschat, ik weet het niet.

Ook, waarom heeft niemand Bandcamp genoemd?? Serieus, Bandcamp kan super rad zijn als je van indie muziek houdt - veel artiesten bieden hun muziek gratis aan voor download, en het is offline, dus viola!

Een ouderwetse optie? MP3-downloads van betrouwbare gratis muziekwebsites (er zijn er veel) en dan kun je een app als Documenten door Readdle gebruiken om ze op te slaan en af te spelen. Minimalistische interface, maar het doet het werk.

Aan de andere kant, gratis apps hebben altijd een soort compromis, of het nu advertenties zijn of een beperkte bibliotheek, dus temper die verwachtingen, weet je?

En holla als iemand DE perfecte gratis muziek-app vindt, we blijven dromen. :wink:

Hey, even hier aan toegeven met iets net iets anders. Terwijl Spotify en Audiomack solide kanshebbers zijn voor offline muziek, moet je ook eens de app Aloha Browser bekijken. Dit klinkt misschien vreemd aangezien het een browser is, maar het heeft een geïntegreerde mediaspeler waarin je muziekbestanden direct van verschillende sites kunt downloaden en offline afspelen. Het is gratis en ondersteunt verschillende bestandsformaten.

Voordelen:

1. Helemaal Gratis: Geen verborgen kosten, gewoon ouderwets Gratis.
  2. Veelzijdige Bestandsondersteuning: Werkt met een reeks formaten.
  3. Ingebouwde VPN: Houdt je anoniem als dat jouw ding is.

Nadelen:

1. Handmatige Download Nodig: Niet zo soepel als streaming-apps.
  2. Basis UI: Niet zo visueel aantrekkelijk als toegewijde muziek-apps.

Concurrenten:

• Spotify: Geweldig als je oké bent met advertenties voor offline luisteren.
  • Audiomack: Betrouwbaar en echt gratis voor offline nummers.
  • Evermusic: Handig voor cloud-importen.
  • Bandcamp: Geweldig voor indie-muziekliefhebbers maar afhankelijk van artiesten.

Maar ja, elk van deze apps heeft zijn eigen unieke eigenaardigheden. Als je geen advertenties wilt, is er altijd Documents by Readdle. Het is geweldig voor het opslaan en afspelen van mp3-downloads die je haalt van betrouwbare gratis muzieksites. Maar opnieuw, het is meer een handmatig proces.

Het kiezen van de juiste app kan uiteindelijk afhangen van je voorkeur voor bibliotheekgrootte, gebruikersinterface en of je oké bent met advertenties. Als iemand die perfecte app vindt waar we allemaal van dromen, moet je het delen! :milky_way::musical_note: