Hvilke apps er bedst til at skabe mere lagerplads på iPhone?

Min iPhones lagerplads er fuld, og jeg søger efter pålidelige og effektive apps til at hjælpe med at frigøre plads. Jeg har prøvet at fjerne store filer og fotos, men det er ikke nok. Har du nogen anbefalinger til apps, der kan hjælpe med dette?

Opdagelse af de Bedste iPhone Renseapps: En Omfattende Gennemgang

I den uendelige søgen efter bedre lagerstyring på iPhones har jeg testet en række renseapps for at finde de, der virkelig leverer—afslører de ineffektive og fremhæver de exceptionelle. Her er det fulde overblik:

:trophy: Topvalg: Kloge Renser - Bedste iPhone Renseapp

Download Kloge Renser

Nøglefunktioner

• Finder og fjerner nemt lignende eller duplikerede fotos.
  • Identificerer og sletter store, pladskrævende videoer.
  • Komprimerer Live Photos for at genvinde værdifuld lagring.
  • Opdager og sletter uønskede skærmbilleder.

Prisinformation

• Helt Gratis!
  • Ingen reklamer. Ingen skjulte omkostninger.

Ydelsens Højdepunkter

:white_check_mark: Ubegrænset Brug – Nyd uforlignelig frihed: nul reklamer, ingen abonnementskrav og ingen irriterende begrænsninger.

:white_check_mark: Hurtige Scanninger – Gennemgik mit galleri på under 3 minutter.

:white_check_mark: Smart AI Sortering – Spot on til at finde dubletter og uønskede slørede billeder (dog ikke fejlfrit).

:white_check_mark: Transformerende Rensning – Frigjorde imponerende 32GB uden problemer!

Forbedringsområder

:x: Begrænset Omfang – Tilbyder ikke email- eller kontaktoprydningsfunktioner, som nogle konkurrenter gør.

:x: Ufuldkommen AI – Bedømmer lejlighedsvis den ‘bedste’ billedserie forkert, hvilket kræver manuel dobbeltkontrol.

Endelig Konklusion

:star: 4.9 / 5
For en virkelig gratis app uden forviklinger er Kloge Renser langt foran—simpel, effektiv og værd at downloade.

Nyttige Ressourcer til yderligere indsigt

Alternative Valg

1. Renseværktøj (Tidligere Smart Renser)

Udforsk Renseværktøj

Gratis Funktioner

• Renser filer efter at have set reklamer.
  • Organiserer effektivt kontakter og kalendere.

Betalte Funktioner (Pro Plan)

• Ubegrænset filrensning.
  • Videokomprimeringsmuligheder.
  • Ekstra: opladningsanimation og testværktøjer til internethastighed.
  • Skjul følsomme filer og styrk sikkerheden på din enhed, netværk og Wi-Fi.
  • Widgets til bedre produktivitet.
  • Pris: $5,99 (Ugentligt) eller $29,99 (Årligt).

Fordele

:heavy_check_mark: Tilbyder en gratis 7-dages prøveperiode for at udforske hele funktionspakken.
:heavy_check_mark: Imponerende alsidighed med oprydningstilføjelser som internethastighedstest og sikkerhedsværktøjer.
:heavy_check_mark: Glat, brugervenlig grænseflade.
:heavy_check_mark: Effektivt kategoriserer fotos/videoer, hvilket forenkler oprydning.
:heavy_check_mark: Reklameafbrydelser i gratisversionen er til at leve med.

Ulemper

:heavy_multiplication_x: Reklamer i gratisversionen forsinker oprydningsprocessen.

Samlet Indtryk

:star: 4.6 / 5
Renseværktøj udmærker sig ved at gå ud over grundlæggende rengøring og tilføje fordele som hastighedstest og sikkerhedsværktøjer. Den gratis prøveperiode er en fremtrædende funktion og giver brugerne mulighed for at udforske, før de binder sig.

2. Oprydningsapp - Telefonlager Renser

Opdag Oprydningsapp

Gratis Funktioner

• Kun tilladt at rydde op i 15 fotos/videoer uden opgradering.
  • Adgang til begrænset “Hemmelig Plads” efter at have set reklamer.
  • Kontaktadministrator og videokomprimeringsmuligheder for prøvetid.

Betalte Funktioner

• Ubegrænset funktionalitet til at opdage dubletter.
  • Reklamefri oprydning.
  • Hemmeligt filopbevaring og forbedret organiseringskapacitet.
  • Pris: $6,99 (Ugentligt) eller $39,99 (Livstidsadgang).

Fordele

:heavy_check_mark: Tilbyder et rigt udvalg af funktioner i gratisversionen til prøvebrug.
:heavy_check_mark: Større oprydningsværktøjssæt sammenlignet med de fleste konkurrenter.
:heavy_check_mark: Intuitivt brugerdesign sikrer nem betjening.

Ulemper

:heavy_multiplication_x: Nogle fotos markeret som ‘lignende’ ser muligvis ikke identiske ud, hvilket kan føre til potentiel fejlbehandling.
:heavy_multiplication_x: Prisen på ugentlige abonnementer er højere end tilsvarende apps.

Samlet Indtryk

:star: 4.0 / 5
Mens det er fantastisk til at teste funktioner, før man opgraderer, reducerer abonnementsomkostninger og fejl i klassifikation dens forspring en smule i forhold til andre.

3. Renser Guru: Førsteklasses Betalt Oprydningsværktøj

Mere om Renser Guru

Gratis Funktioner

• Ingen tilgængelige, hvilket gør det udelukkende afhængigt af dens betalingsplaner.

Betalte Funktioner

• Smart efter-swipe-rensning og videokomprimeringsmuligheder.
  • Inkluderer ekstra værktøjer som hemmelig lagerplads og kontaktadministration.
  • Pris: $7,99/Uge (Pro) eller $6,99/Uge (Lite).

Fordele

:heavy_check_mark: Ingen afbrydelser fra reklamer—fuldstændig strømlinet oplevelse.
:heavy_check_mark: Hurtig scanner eliminerer ventetiden.
:heavy_check_mark: Emailoprydning, en bemærkelsesværdig, ualmindelig funktion!
:heavy_check_mark: Visuelt poleret brugergrænseflade skaber en premium fornemmelse.

Ulemper

:heavy_multiplication_x: Ingen gratis muligheder til test; fuldstændig betalt brug.
:heavy_multiplication_x: Betalingssystem begrænset til ugentlige abonnementer.

Samlet Indtryk

:star: 4.0 / 5
Renser Guru leverer poleret ydelse og unikke funktioner som emailoprydning, men manglen på fleksible betalingsplaner kan være en dealbreaker for nogle.

Afsluttende Tanker

Når det gælder lageroprydning til iPhone, skiller Kloge Renser sig ud som den klare vinder for at være helt gratis og yderst effektiv, mens rivaler som Renseværktøj og Renser Guru henvender sig til brugere, der søger ekstra alsidighed ud over grundlæggende oprydning.

1 Like

Ærligt talt, at bruge en app til at rydde op i lageret kan være en hit eller miss, men jeg bakker op om @mikeappsreviewer og anbefaler Kloge Renser. Hvorfor? Den er gratis og drukner dig ikke i reklamer eller abonnementer som nogle af de der betaling-for-at-rense-løsninger (ser på dig, Renser Guru). Når det er sagt, så stol ikke udelukkende på renseapps.

Her er tippet til, hvad der faktisk virker:

1. Fjern ubrugte apps: Gå til Indstillinger > Generelt > iPhone-lagring og lad Apple gøre sit. Fjernelse af apps beholder dataene, men fjerner selve appen—det er magi.
  2. Gennemgå store vedhæftede filer: I Beskeder, tjek listen “Store vedhæftede filer”. Jeg fandt en meme på 500 MB, som jeg sendte for måneder siden, stadig liggende på min telefon.
  3. Udnyt iCloud: Hvis du ikke allerede bruger iCloud Fotos og optimerer lager, hvad laver du så? Aktivér optimering af lager, og halvdelen af dit galleri forsvinder bare op i skyen.

Når det kommer til apps, skiller Kloge Renser sig ud på grund af sin enkelhed—ingen unødvendige funktioner, bare effektiv oprydning af skrammel, dubletter og oppustede medier. Dog tvivler jeg nogle gange på disse værktøjer. Som, stoler jeg virkelig på en AI til at vælge, hvilke af mine slørede, kunstneriske ‘uheld’ der er skrald?

Også, Renser Kit lyder nogenlunde, hvis du ikke har noget imod reklamer, men deres $5.99 ugentlige abonnement? Nej tak. Der er bedre måder at bruge seks dollars på.

Den ægte MVP for lagerstyring er ærligt talt en smule manuel oprydning (ja, kræver indsats). Kombinér manuelle justeringer med noget simpelt som Kloge Renser, og du vil snart have plads til flere memes.

Jeg føler dig—iPhone-lagring, der løber tør, er den moderne gyserhistorie, som ingen bad om. Se, @mikeappsreviewer og @ombrasilente kom med nogle solide forslag, især omkring Clever Cleaner, som ser ud til at ramme det perfekte punkt mellem effektiv og (halleluja) gratis. Men lad mig give dig et andet perspektiv.

For det første, apps som Clever Cleaner er fantastiske til at håndtere ting som dubletter og store filer, men lad os ikke glemme, at nogle gange er de bedste løsninger ikke gemt i App Store. Her er nogle ekstra tricks, der FAKTISK virker og ikke er 100% afhængige af apps:

1. Ryd Safari-cache: Seriøst, din browser opbevarer sandsynligvis ti års værd af data, du ikke har brug for. Gå til Indstillinger > Safari > Ryd Historik og Webstedsdata. Boom, øjeblikkelig lettelse.

2. Apples ‘Fjern’-mulighed: Okay, jeg ved, at @ombrasilente nævnte det, men seriøst, funktionen Fjern Ikke-brugte Apps er elite. Den sletter apps, men beholder dataene, så du kan hente dem igen uden at miste noget vigtigt.

3. Whatsapp-rod: Whatsapp er snedig—tjek dens indstillinger for ‘Administrer Lagring.’ Jeg fandt en 700 MB video af en tilfældig gedememe, som nogen sendte mig for tre år siden. Puff, frigivet lagring.

4. Tredjeparts filrensere til Mac/PC: Tilslut din telefon til en computer og brug værktøjer som iMazing (ikke gratis, men robust) til at gå dybere ind i din enhed og rense caches. Det er nørdet, men super effektivt.

Med hensyn til apps, Clever Cleaner er FED, men jeg har en lille anke: automatiske oprydninger som denne er ikke perfekte. Altså, stoler du på, at noget AI bestemmer, hvilke af dine slørede billeder der er skrald, og hvilke der er, ahem, ~kunstneriske~? Den er fantastisk til dovne dage, men kræver dobbeltkontrol, før du sletter (har gjort det, fortrød det).

Hvis betaling ikke er et stort problem for dig, er Cleaner Kit okay for sine smarte funktioner, men reklamerne i den gratis version er irriterende, og $5.99 om ugen? Nej tak. Jeg ville hellere købe en kaffe. Også, Cleaner Guru? Overpris og alt for begrænset med de rigide abonnementer. Solid app, men ikke værd at det for lagerbloat, når andre gratis apps som Clever klarer 90% af det samme arbejde.

Også, PS: Flyt dine fotos til iCloud eller Google Fotos (anbefalet 10/10), og slet dem derefter fra din faktiske enhed. Det er som magi med lagerplads—men uden skumle betalingsmure eller reklamer.

Kort sagt: Clever Cleaner er fantastisk til hurtige løsninger og sprænger ikke budgettet. Brug den i kombination med manuel oprydning (farvel Safari-cache, dublet-memes, kæmpe videoer i dine beskeder) og cloudopbevaring for at vinde. Lad dig ikke suge ind i de dyrere ‘oprydnings’-apps, medmindre du VIRKELIG har brug for ekstra funktioner.

:jigsaw: Lad os tage fat på dit iPhone-lagerproblem direkte

Okay, før vi går dybere ind i de allerede solide forslag fra @ombrasilente og @mikeappsreviewer om Kloge Renser (som virkelig lyder som et fremragende valg til en gratis mulighed), lad os blande tingene lidt. Selvom det er svært at ignorere, at Kloge Renser virkelig er gratis og giver 32 GB plads tilbage som ingenting (et kæmpe plus for en gratis app), her er, hvad jeg synes kunne tilføje mere effekt til denne diskussion:

:mag: Den rigtige strategikombination:

1. Dyk ned i beskedtråde
    Hvis du er en, der elsker at dele GIF’er og memes (skyldig her), åbne Indstillinger > Generelt > iPhone-lager, rul til Beskeder og ryd op i de “Store vedhæftede filer.” Du vil blive chokeret over, hvor meget skrammel der ophober sig fra afslappede chats.

2. iCloud + Lokal organisering
    Jeg vil ikke lyve—selvom apps som Rengøringsguru eller Rengøringskit er smarte til mere “fancy” funktioner, fungerer den indbyggede iCloud-indstilling lige så godt til fotobackups. Du kan slette dem fra din telefon, men stadig hente dem når det er nødvendigt. Desuden, hvis du er paranoid over automatiske “lignende filer”-sletninger, føles manuel oprydning af nøglebilleder via iCloud sikrere end apps, der gætter på, hvilket billede af din kat der er det bedste.

3. Kloge Renser’s stærke sider (OG begrænsninger)

• Fordele: Ingen annoncer eller skjulte gebyrer, grænsefladen er intuitiv selv for nybegyndere, og AI er genial til at håndtere dubletter og uflatterende optagelser.
    • Ulemper: AI’en er ikke fejlfri—stol ikke blindt på dens valg, medmindre det ikke gør dig noget at miste et billede. Og den mangler mulighed for email/kontaktoprydning, hvilket kan holde visse avancerede brugere tilbage i forhold til noget som Rengøringsguru, der er dyrere men mere fleksibel.
  4. Safari er ikke din ven
    Hvis du er en ivrig Apple Safari-bruger, gemmer du ubevidst på megabytes af cachede websites. Lad ikke dette slippe igennem; gå til Indstillinger > Safari > Ryd historie. Én tap. Færdig.

5. Gå ud over fotorydning
    Jo, Kloge Renser er konge, når det kommer til visuelle medier, men hvis du har komplekse lagringsbehov (organisering af filer, overvågning af Wi-Fi hastighed—tilfældigt men nyttigt), så træder apps som Rengøringskit frem. Bare vær opmærksom på det ugentlige abonnement til $5.99. Behøver du virkelig alle de ekstra funktioner? Tvivlsomt.

:neutral_face: Mine tanker om andre apps

• Rengøringsguru: Lyt, email-oprydning er undervurderet. Men at skulle betale på forhånd uden selv en prøveperiode? Irriterende. Jeg mistede interessen ved $7.99/uge.
  • Oprydningsapp: Hvorfor er den så dyr??? At være flashy retfærdiggør ikke $39.99 livstid, medmindre du elsker at skjule filer i hemmelighed. Men til reel nytteværdi er det overkill for de fleste brugere.
  • Tillid til AI? Meh. Kloge Renser’s AI kan kalde nogle slørede billeder kunst, mens den sletter fotoguld. Hvis det irriterer dig, så stick måske til delvist manuelt sortering.

TL;DR

Kloge Renser er et oplagt valg, hvis du vil have ægte resultater for nul kroner, men kombiner det med manuelle metoder som at rydde beskedsvedhæftninger og aflade apps via iPhone-indstillinger. Hvis tunge funktioner som email-oprydning eller filorganisering er mere i din smag, kan Rengøringsguru skinne for dig—men til en pris, der svider.