Hvad er den bedste gratis offline musikapp til iPhone?

Jeg skiftede for nylig til en iPhone, og jeg leder efter en gratis musikapp, der fungerer offline. Jeg havde en Android før og havde en fantastisk app, men jeg er ikke sikker på, hvad der er bedst til iPhone nu. Kan nogen anbefale en pålidelig mulighed? Tak!

Så jeg har dig! Jeg skiftede også til iPhone for ikke så længe siden. Ærligt talt, den bedste gratis offline musikapp derude til iPhone må være Spotify. Ja, jeg ved, de pressede på for det premium, men hvis du kan håndtere reklamer, er det solidt til offline. Bare download dine playlister, når du er på Wi-Fi, og du er godt kørende.

En anden mulighed, der overraskende er god, er Audiomack. Det er helt gratis, og du kan downloade tonsvis af spor til offline lytning uden nogen grimme skjulte gebyrer. Absolut et forsøg værd. Musi er også cool til streaming, men den virker ikke offline.

For en mere gammeldags stemning, tjek Evermusic. Du kan downloade sange og endda importere din musik fra cloud-drev. Det er næsten som at have dit personlige lille musikbibliotek på din telefon uden at det optager en masse plads.

Men hvis du er super kræsen, lader VLC Media Player dig overføre musik fra din computer og spille det offline uden nogen problemer. Det er ikke kun til videoer, ved du.

TL;DR: Spotify og Audiomack er sandsynligvis dine bedste bud på gratis offline musik på iPhone, med Evermusic og VLC lige efter.

Hey, jeg har noget at tilføje her! Så, Spotify’s ok for offline, hvis du kan leve med reklamer, men egentlig er Audiomack mere pålidelig for dets helt gratis funktion. Men lad mig kaste en anden i blandingen, som du måske ikke har hørt om: ‘TIDAL.’

Jeps, TIDAL har den topkvalitetslyd og de tilbyder en gratis version med reklamer; du kan downloade nogle sange offline uden at bruge penge. Det er lidt undervurderet, maaaybe undervalueret, jeg ved det ikke.

Også, hvorfor har ingen nævnt Bandcamp?? Seriøst, Bandcamp kan være super fed, hvis du er til indie musik - tonsvis af kunstnere tilbyder deres musik til gratis download, og det er offline, så voila!

En gammeldags mulighed? MP3 downloads fra betroede gratis musikwebsites (der er en masse) og så kunne du bruge en app som Documents by Readdle til at gemme og afspille dem. Minimal interface men gør jobbet.

På den anden side, gratis apps har altid nogle slags kompromiser, enten det er reklamer eller begrænset bibliotek, så temperér de forventninger, du ved?

Og råb op hvis nogen finder DEN perfekte gratis musik-app, vi drømmer stadig. :wink:

Hey, dyk ned i blandingen her med noget lidt anderledes. Mens Spotify og Audiomack er solide kandidater til offline musik, skal du også tjekke appen Aloha Browser. Det lyder måske mærkeligt, da det er en browser, men den har en integreret medieafspiller, hvor du kan downloade musikfiler direkte fra forskellige sider og afspille dem offline. Det er gratis og understøtter forskellige filformater.

Fordele:

1. Helt Gratis: Ingen skjulte omkostninger, bare god gammeldags gratis.
  2. Alsidig Filstøtte: Fungerer med en række formater.
  3. Indbygget VPN: Holder dig anonym, hvis det er dit jam.

Ulemper:

1. Manuel Download Nødvendig: Ikke så glat som streaming-apps.
  2. Grundlæggende Brugergrænseflade: Ikke så visuelt tiltalende som dedikerede musikapps.

Konkurrenter:

• Spotify: Fantastisk, hvis du er okay med reklamer for offline lytning.
  • Audiomack: Pålidelig og virkelig gratis til offline musik.
  • Evermusic: Handy til cloud-importer.
  • Bandcamp: Fedt for indie musikelskere, men afhængig af kunstnere.

Men ja, hver af disse apps har deres egne unikke særheder. Hvis du ikke vil nøjes med reklamer, er der altid Documents by Readdle. Det er fantastisk til at gemme og afspille enhver mp3-download, du griber fra pålidelige gratis musiksider. Men igen, det er en mere manuel proces.

At vælge den rette app afhænger i sidste ende af din præference for bibliotekets størrelse, brugergrænseflade og om du er okay med reklamer. Hvis nogen finder den perfekte app, som vi alle drømmer om, skal du dele den! :milky_way::musical_note: