Jeg byttet nylig til en iPhone og leter etter en gratis musikkapp som fungerer offline. Jeg pleide å ha en Android og hadde en flott app, men jeg er ikke sikker på hva som er best for iPhone nå. Kan noen anbefale et pålitelig alternativ? Takk!
Så jeg forstår deg! Jeg byttet akkurat til iPhone for ikke så lenge siden selv. Ærlig talt, den beste gratis offline musikkappen der ute for iPhone må være Spotify. Ja, jeg vet de presser på for premium, men hvis du kan tåle annonser, er det solid for offline. Bare last ned spillelistene dine når du er på Wi-Fi og du er golden.
Et annet alternativ som er overraskende bra er Audiomack. Det er helt gratis, og du kan laste ned mengder av spor for offline lytting uten noen irriterende skjulte avgifter. Definitivt verdt et forsøk. Musi er også kul for streaming, men det funker ikke offline.
For en mer gammeldags følelse, sjekk ut Evermusic. Du kan laste ned sanger og til og med importere musikken din fra skytjenester. Det er nesten som å ha ditt eget lille musikbibliotek på telefonen uten at det tar opp masse plass.
Men hvis du er superkresen, lar VLC Media Player deg overføre musikk fra datamaskinen og spille det offline uten problemer. Det er ikke bare for videoer, vet du.
TL;DR: Spotify og Audiomack er sannsynligvis dine beste valg for gratis offline musikk på iPhone, med Evermusic og VLC rett bak.
Hei, jeg har noe å tilføye her! Så, Spotify er greit for offline hvis du tåler annonser, men egentlig er Audiomack mer pålitelig for sin helt gratis funksjon. Men la meg slenge inn en til i miksen du kanskje ikke har hørt om: ‘TIDAL.’
Ja, TIDAL har den førsteklasses lydkvaliteten, og de tilbyr en gratis nivå med annonser; du kan laste ned noen sanger offline uten å betale. Det er litt undervurdert, kanskje litt undervurdert, jeg vet ikke.
Også, hvorfor har ingen nevnt Bandcamp?? Seriøst, Bandcamp kan være superkul hvis du liker indie musikk - mange artister tilbyr musikken sin for gratis nedlasting, og det er offline, så voila!
En gammeldags løsning? MP3-nedlastinger fra pålitelige gratis musikknettsteder (det finnes mange) og så kan du bruke en app som Documents av Readdle for å lagre og spille dem. Minimalistisk grensesnitt, men gjør jobben.
På den annen side, gratis apper har alltid en slags kompromiss, enten det er annonser eller begrenset bibliotek, så demp forventningene, vet du?
Og gi beskjed hvis noen finner DEN perfekte gratis musikkappen, vi drømmer fortsatt.
Hei, dykker inn i blandingen her med noe litt annerledes. Mens Spotify og Audiomack er solide kandidater for offline musikk, bør du også sjekke ut appen Aloha Browser. Dette kan høres rart ut siden det er en nettleser, men den har en integrert mediespiller hvor du kan laste ned musikkfiler direkte fra forskjellige nettsteder og spille dem offline. Den er gratis og håndterer ulike filformater.
Fordeler:
- Helt gratis: Ingen skjulte kostnader, bare god gammeldags gratis.
- Allsidig filstøtte: Fungerer med en rekke formater.
- Innebygd VPN: Holder deg anonym hvis det er ditt harde.
Ulemper:
- Manuell nedlasting nødvendig: Ikke så smidig som strømmingsapper.
- Grunnleggende brukergrensesnitt: Ikke så visuelt tiltalende som dedikerte musikkapper.
Konkurrenter:
- Spotify: Flott hvis du er ok med annonser for offline lytting.
- Audiomack: Pålitelig og virkelig gratis for offline musikk.
- Evermusic: Praktisk for import av skytjenester.
- Bandcamp: Fantastisk for indie-musikkelskere, men avhengig av artister.
Men ja, hver av disse appene har sine egne unike særegenheter. Hvis du ikke vil nøye deg med annonser, finnes alltid Dokumenter av Readdle. Det er flott for å lagre og spille av eventuelle mp3-nedlastinger du får fra pålitelige gratis musikknettsteder. Men igjen, det er mer en manuell prosess.
Å velge den riktige appen kan til slutt avhenge av din preferanse for bibliotekstørrelse, brukergrensesnitt og om du er komfortabel med annonser. Hvis noen finner den perfekte appen vi alle drømmer om, må du dele!